Filmer jag ser... filmer jag äger...
Blev sugen på mer gangsterfilm efter att ha sett ett par gamla klassiker från den sv/v tiden kör jag nu Brian De Palmas 43 år gamla klassiker med Al Pacino som Tony Montana.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar