Hitta filmen

tisdag 15 maj 2012

Satans ful sida, men det kunde vart värre!






Bloggen är satans ful än så länge, men tänkte hotta till den lite sedan när jag får tid över. Lägga in lite bilder och sådär. Passa nu på att köp lite av vad jag lagt ut till försäljning, om något sökes så kanske jag har det i min gigantiska samling som består av tusentals filmer. Samlar på Laserdisc, DVD, BD (lite än så länge) och givetvis favoritformatet vid sidan om LD, VHS! Gamla svenska hyrfilmer från det ljuva 80-talet och framför allt skräck i alla dess former. Men även crime, westerns, krig, action, sleaze. Gamla sköna bolag som Baroness, Video Invest, Walthers, Techno, Hem video, Esselte, Video klubben, Continental, Trix, Red Baron... osv listan kan göras lång! Det var allt för denna gång, lämna gärna lite feedback, kontakta mig vid intresse, frågor eller möjligtvis byten. Ha det gott filmsamlare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar