Filmer jag ser... filmer jag äger...
Får bli en Humphrey Bogart istället för ”Scarface”, spelaren ville inte spela den filmen. Bajs.
Blev sugen på mer gangsterfilm efter att ha sett ett par gamla klassiker från den sv/v tiden kör jag nu Brian De Palmas 43 år gamla klassiker med Al Pacino som Tony Montana.
Dykarthriller från 1977 blor det nu.
Nu blir det action från 1991 med Keith Carradine, ses på laserdisc.
Nu blir det Tom Skerritt i ”Opposing Force” aka ”Hell Camp” på japansk laserdisc.
Nu blir det denna klassiker från 70-talet med Hal Holbrook.
Kör vidare med ännu en rysare, denna är från 1982.
Kör skräck ikväll också.
Kör vidare med en 80-tals slasher.
Nu blir det 70-tals skräck.